sunnuntai 6. lokakuuta 2013

Olen menettänyt aivan kaiken.

3 kommenttia:

  1. Rakas. Et sä ole ikuisesti tyttö joka viiltelee, on masentunut ja syö lääkkeitä. ei kukaan työnantaja tiedä sunn taustaa ellet kerro! Nyt ehkä on sellanen elämäntilanne ettet ole valmis töihin, mutta ihan sama mahdollisuus sulla on saada perhe,työ yms kun kaikilla muillakin. Muista se! ♥

    Älä koskaan ajattele ettei sulla ole mitään, koska sun käsissä on arvokkain asia. Elämä. Sun vaan täytyy parantua ja saada kokea sen kaiken ihanuus.

    VastaaPoista
  2. Menetin ystävät, harrastukset, opiskelun(ja olen yhä ilman koulua.) ja mut otettiin huostaan. Ajattelin et okei kaikki on menetetty eikä mulla oo mitään ja musta ei tuu mitään. Mut nyt voin sanoa että se kaikki oli täyttä shittiä! Mulla on ollu kokoajan vaikka mitä! Se kaikki on vaan ollu mun silmien edessä mut en oo uskaltanu avata niitä ja katsoa. :) Joku päivä tajuut vielä mitä tarkotan, mut siihen asti vaan askel kohti parempaa huomista. pus<3

    VastaaPoista