sunnuntai 29. maaliskuuta 2015

29.3.2015

Ihan mahtavaa! Kuuntelen J. Karjalaista ja ens kesän matka alkaa vähitellen varmistua. Oon saanu viikonloppuna innostuksen väsätä ite koruja ja tuunasin pari paitaakin. Tein varmaan viidet eri korvikset ja tuo alhaalla oleva paita sai pitsireunuksen, koska mua ärsytti kun se oli sellanen crop-toppi mallinen ja liian lyhyt vielä näin keväällä.

Ikuinen viiltelyarpien peittelyongelma sai myös ratkaisun. Pyörin kämpässä yrittäen keksiä jotain ratkaisua tähän, kunnes katse osui meikkipussiini. Varmaan oon joskus ennenkin kuullut että meikkivoide voi peittää arpia, ja taisin testata sitä kerran, mutta ei se ainakaan sillon peittänyt. Mutta nyt kun koitin, niin se peitti ne lähes kokonaan! Huomenna voin siis tyytyväisenä pukea t-paidan päälle. :) 

Toivepostauksia olen myös aloittanut tekemään, postaan ne sitten kun ne on valmiita eli sellaset on kans tulossa.


2 kommenttia:

  1. Oi ihanaa kun sä laitat omia ottsmia kuvia sä kuulostat tässä pirteälrä ja sellaselta että kuuluu hyvää♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla :) ihan hyvin mulla menee!

      Poista