torstai 2. huhtikuuta 2015

2.4.2015

Oli mahtava pukea treenivaatteet päälle ja jumpata täysin omalla tahdilla ilman mitään pakkoliikkumisia. Pari päivää oon ollut käymättä vaa'alla ja ylitin itseni syömällä graavilohta (enkä edes vilkaissut kaloreita!). Vaa'alla on tehnyt mieli käydä monesti. Vältän kuitenkin suosiolla ylimääräisen ahdistuksen...

Niin no, ei tää nyt ihan helppoa ole ollut joka hetki. Testasin kesää varten ostettuja bikineitä ja ensin olin innoissani että saisin vähän lihaa luiden ympärille. Mutta katsellessani peilikuvaa hetken, tuntui että aiemmin syöty suurikokoisempi ateria näkyi jo kehossani. Ihankun peilikuva ois paisunut silmissä, tunsin oloni kuin 20 kiloa painavempana. Alkoi ällöttää. Mutta mä oon hyvä tekemään käskyjeni mukaan, ja tahdonvoima on suuri tässäkin projektissa!



Tuli myös vietettyä yksi flunssainen päivä, mutta kupillinen Finnrexin-juomaa ja tarpeeksi vitamiineja vaan niin suuremman taudin sai vältettyä. Nyt olo on normaali ja voi vihdoin nauttia lomasta!



Eilisestä maidonhakureissustakin tuli oikein kiva breikki kiireiden keskelle, kun otti kameran mukaan ja puki lenkkikengät jalkaan. Oon aivan ihastunut kuvailemaan pikkuasioita, joihin en oo ennen edes kiinnittänyt huomiota täällä! Mulla on tommonen tuhat vuotta vanha kamera (laatukin sen mukainen) mutta rakastan kulkea tuolla kevätsäässä kamera kädessä ja katsella maisemia uusin silmin.

2 kommenttia:

  1. Sun blogi muttus paljon elävämmäks ja hienoa että tykkäät kuvailla. ♥

    VastaaPoista