lauantai 11. huhtikuuta 2015

11.4.2015

Viikko on mennyt ihan hyvin, vaikka pari kyyneltä onkin tullut vieräytettyä turvotuksen takia. Mutta olihan se tiedossa että jos ruokamäärät lisääntyy niin alkaa nesteet näkyä kehossa. Mutta toivottavasti se vähentyis jossakin vaiheessa. Ahistuksen kuitenkin korvaa se kun huomaa hiusten vähitellen kasvavan ja muutenkin hiukset näyttäis olevan paremmassa kunnossa.


Iltalääkettä laskin ja se määrä on pienentynyt yli puolella joululta. Ihan mahtavaa kun saan yöni nukuttua ilman että herään, mutta silti aamulla on virkeä olo ja ei tarvii torkuttaa tuntia! Tuo määrä näyttäis siis olevan oikein hyvä. Vielä viikko sitten tuntui että kevät just lisää mulla unentarvetta, kun sen pitäisi olla toisin päin.


Oon myös innostunut kokkailemaan meiän uudella liedellä. En oo mikään loistokokki, mutta oon ollut tyytyväinen ruokiin joita on tullut tehtyä tässä viikon aikana. Tänään oli yksinkertaista mutta superhyvää ruokaa, josta onkin alhaalla kuva. Lisäks tein jogurttijäätelöä, joka oli myös ihan hyvää!


Oon myös innostunut täysillä lenkkeilystä. On mahtavaa lähteä iltalenkille auringonlaskussa, kivassa seurassa, jutella mukavia ja katella maisemia. En ois koskaan uskonut että voisin pitää keväästä kaikkien kamalien sairaalassa vietettyjen keväiden jälkeen, mutta täytyy sanoa että tää kevät kyllä yllätti! On niin ihanaa kun saa nauttia auringosta ja lämmöstä pitkästä aikaa, naama täyttyy pisamista ja ulkona on kiva vaan kävellä ja kuvailla. Paras fiilis on myös se kun kuulee viime kevään tsemppibiisejä, jotka saa huomaamaan että mä selvisin viime keväästä ja kaikista sitä edellisistä keväistä. Ja niin ihmeellistä kun se onkaan niin tässä sitä ollaan, elossa!


2 kommenttia:

  1. Mä oon niin ylpee ja onnellinen sä oot selvinny niin suuresta♥♥♡♥♥♥♡♥♡♥♡

    VastaaPoista