torstai 14. toukokuuta 2015

14.5.2015

Oon kiertänyt asuinkaupunkiani ja kulkenut kameran kanssa suunnilleen koko kaupungin kohta läpi. Oon pyrkinyt käymään erilaisissa paikoissa, uudemmilla reiteillä kun löytää helpommin kuvailtavaa. No, joka tapauksessa viime viikolla oli vuorossa osaston alue, jonne päätin uskaltaa vaikka hieman jännitikin. Muistoja tulvi mieleen mutta halusin silti ikuistaa senkin alueen kuviin.




Portti osaston läheisyyteen, aika houkuttelevalta näyttää. Ja toi kukkakimppukin aidassa oli aika karmiva....



Ruokaa oon vähän laiskasti tehnyt, mutta yritän ens viikolla tsempata. Tän viikon oon mennyt nuudeli-salaatti ruokavaliolla mutta jos ens viikolla keksis jotain spesiaalimpaa. Tänään oli sit lomapäivän kunniaks lupa vähän syödä pizzaa ja karkkia. Oon myös innostunut raejuustosta, kun se on niin helppoa syötävää. (=oon laiska keksimään ruuan kanssa lisukkeita niin raejuusto menee aina). Paitsi toi kuvan raejuusto oli överikallista ja sen lisäks vielä pahaakin.




Kaupungin kiertely sitten jatkui tällä viikolla ja edellä olevat kuvat on otettu näiltä reissuilta. Psyykkinen kunto on kai vähän parantunut kun oon jaksanut tehdä paljon asioita ja ahdistuskin on vähentynyt jonkin verran. Tosin ärsyttää kun iltaisin en saa nukuttua sitten millään. Ei väsytä, päässä pyörii sekalaisia ääniä jotka pitää hereillä ja ahdistus tulee juuri kun pitäisi levätä. Tiiän että tänään on sama edessä joten ei paljoa nukkumaan meneminen huvita.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti