tiistai 8. syyskuuta 2015

"Mä huudan mä valvon
mä huonoa palvon
mä uuvun mä luovun
en tee mitä pitää
ja mitään en muista
sovituista
turtua haluan 
valua pois hämärään"

Olo on hyvin alavireinen. Johtuu varmastikin stressistä, mutta laiskuus ja epäonnistumisen pelko on mielessäni niin vahvasti tällä hetkellä, että en vain osaa sanoa mihinkään ei.

Ja kykeneväthän muutkin samaan, kyllä minunkin täytyy. Kyllä oikeasti täytyy.

Ahdistaa, masentaa. Viillän. Kurinpidoksi, rangaistukseksi, pahaan oloon. Jos pitää etsiä jotain hyvää niin ainakin pystyn vielä itkemään, eikös se ole hyvä merkki.

Syömishäiriökin suorastaan kuiskii ja kehoittaa tulemaan kanssani mukaan, kertoo että se on hyväksi minulle, että minun on hyvä olla höyhenenkevyt. Mutta minä syön vain, en liiku. Minä en liiku ennenkuin osaan nauttia siitä. En treenaa sitä varten että kuihdun olemattomiin.

Vaikka toisaalta se houkuttelisi niin kamalasti. Olla se höyhenenkevyt.

Kehon valtaa jokin kumma lämpö. Minä kutsuin sitä kolmisen vuotta sitten kuolemaksi, pahaksi. En tiedä mikä se on, mutta minun on turvallinen olla. Toisaalta haluaisin pakoon.

5 kommenttia:

  1. Voi rakas... Kunpa osaisin auttaa jotenkin, sanoa jotain, tehdä jotain. Jotain mikä veisi kaiken pahan pois. Mutta mä en osaa. Siksi haluan vain muistuttaa että oot mun iltarukouksissa. Että ajattelen sua ja uskon että kaikki menee vielä hyvin. Oot niin kovin rakas ja tärkeä ystävä mulle <3
    Eevi

    VastaaPoista
  2. Voi rakas... Kunpa osaisin auttaa jotenkin, sanoa jotain, tehdä jotain. Jotain mikä veisi kaiken pahan pois. Mutta mä en osaa. Siksi haluan vain muistuttaa että oot mun iltarukouksissa. Että ajattelen sua ja uskon että kaikki menee vielä hyvin. Oot niin kovin rakas ja tärkeä ystävä mulle <3
    Eevi

    VastaaPoista
  3. Komppaa. Sä et laittanu viestiä. ihan oikeesti haluun tukee sua. Sun pitää laittaa viestiä ja purkaa painetai. On se ny parempi ku viilto, tai useampi. Tsemppiä kauheasti.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos Saippua, nää sanat on mulle tärkeitä. Mulla on joku alemmuus-vaihe meneillään enkä sallisi millään itselleni apua, en edes sitä että lähetän sen viestin :( kiitos, mä laitan vaikka huomenna viestiä whatsapissa. ja totta, onhan se.

      Poista