torstai 19. marraskuuta 2015

Pariisin tapahtumat järkyttää mua ihan älyttömästi. Uutisvirtaan tulee jatkuvasti ikäviä artikkeleita. Ihmisiä kuolee vasten tahtoaan ja kaikkea pahaa tapahtuu. Mun ei edes tee mieli tehdä itselleni mitään tällä hetkellä, olen onnellinen että olen yhä elossa näiden kaikkien kauheuksien keskellä. Mun täytyy kunnioittaa elämää kun sellainen on mulle annettu. Onhan se vaikeaa, mutta täytyy nyt taistella näiden kaikkien maailman kauheuksien keskellä.

Lisäks viereisessä rapussa oli tänään keskivaikea tulipalo. Kymmenen palo- ja poliisiautoa. Katottiin ikkunasta tapahtumia ja mä pelkäsin ihan älyttömästi. Olisin juossut kirkuen ulos asunnosta jos kumppani ei olisi rauhoitellut.

Kävin tänään opon luona juttelemassa. Mä saan jatkaa vielä päivälukiota ja saan pitää kuukauden lepotauon. Ihanaa, nyt keskityn täysillä paranemiseen. Tätä mukaan valmistun 2017 keväällä ja saan kesävalmistujaiset, kivaa.

Se uus lääke. En tiiä voiko tää olla mahdollista mutta musta tuntuu että se on auttanut jo. Jos ei näön hämärtymistä, päänsärkyä ja pientä pyörrytystä lasketa niin lääke vaikuttaa tosi hyvältä. Ahdistus meinaa koko ajan tulla, mutta sitten tapahtuu jotain kummaa, se vaan, se ei tulekaan? Se lääke jotenkin tuntuu estävän sen. Tosi outoa, mutta mahtavaa jos se auttaa! Mut tää on vasta toinen päivä niin voi olla että vaikutus on vieläkin parempi vielä jatkossa.

4 kommenttia:

  1. toi ensimmäinen kappale ois ihan yhtä hyvin voinut olla mun suusta :o samoja pelkoja ja ajatuksia.. tsemppihalii ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. koitetaan pärjäillä pelon keskellä <3 sulle kans tsemppiä!

      Poista
  2. Ihanaa et saat pitää huili tauon! Im so happy for you <3 ja että saat jatkaa tuolla päivälukiossa, kun eiks se kuitenkin oo ollut sun haave? Nyt keräät voimia. Lepäät ja keskityt täysillä ittees ja parantumiseen. Jos haluut niin voit tulla munkin luona käymään tai nähdä jossain? Haluisitko joskus lähtee mun kaa uimahalliin ku meen kuntouttamaan jalkoja? (toivottavasti tää kommentti ei taas tuu kahta kertaa... :D)

    VastaaPoista
  3. Ihanaa et saat pitää huili tauon! Im so happy for you <3 ja että saat jatkaa tuolla päivälukiossa, kun eiks se kuitenkin oo ollut sun haave? Nyt keräät voimia. Lepäät ja keskityt täysillä ittees ja parantumiseen. Jos haluut niin voit tulla munkin luona käymään tai nähdä jossain? Haluisitko joskus lähtee mun kaa uimahalliin ku meen kuntouttamaan jalkoja? (toivottavasti tää kommentti ei taas tuu kahta kertaa... :D)

    VastaaPoista