tiistai 29. joulukuuta 2015

Ahdisti se lahjakasa jonka läheiset mulle antoi. Heti jouluaattoiltana mä mietin että en varmana ansaitse näitä lahjoja. En mä ansaitse sitä että mua muistetaan.

En mä ole muuten ollut ahdistunut mutta ainakin noiden lahjamäärien takia joo. Ääniäkin on kuitenkin taas kuulunut enemmän.

Oon ollut joulupäivästä asti kipeenä. Käynyt vaan ruokakaupassa, mutta muita menoja en oikein ole hoitanut. Piti tänä aamuna mennä kilpirauhastesteihin, mutta aamulla olo oli niin järkyttävä että jäin nukkumaan. Huomenna menee kilpirauhaslähete umpeen, joten enpä taida käydä sitten siellä ollenkaan.

Kohta alkaa koulut ja mä olen vaan ottanut rennosti tän loman. En oo tehnyt yhtään tehtäviä tai lukenu ylioppilaskokeisiin, en vaan oo jaksanut. Mitenköhän jaksan sitten kun koulu alkaa, en yhtään tiiä. Pakko vaan jaksaa. Mun on pakko käydä päivälukio loppuun, kun mulle on niin paljon annettu lisäaikaa. Pitää vaan tehä nyt loppu sille touhulle että aina pitäis saada kymppejä.

Nyt mä koitan mennä nukkumaan, vaikka tiiän että menee ainakin tunti pyöriessä sängyssä. Otan Lohtulampaan (mun uus pehmolelu joka tuo mulle lohtua kun halaan sitä!! <3) kainaloon ja rauhotun, kyllä kaikki järjestyy.

2 kommenttia: