perjantai 29. tammikuuta 2016

Ahdistaa, väsyttää. Oon edelleen yhtä uupunut kuin viimeksikin tänne päivitellessäni, jollen jopa uupuneempi. Oon jättänyt koulutunteja väliin ja opettajat suhtautuu muhun jo vähän nyrpeästi kun en koskaan ole tunneilla. Vedän kokeista surkeita numeroita, mutta oon koittanut vaan aatella että jos vaan läpi pääsis nii etenis tää koulunkäynti jotenkin.

Voi kun tulis jo seuraava loma. Joka viikko sama kierre. Aikaisia herätyksiä, hirveesti koulutöitä. Loppuviikosta oon sitten puolikuollut kun kaikki tuntuu kaatuvan päälle. Viikonloppu hujahtaa silmien edessä ja sitten taas sama jatkuu. Viikosta toiseen.

Ja tän ajanjakson juttu on ehdottomasti äänet. Mä pelkään niitä illalla. Niitä tulee vaan koko ajan enemmän ja enemmän yhtä aikaa ja mun tekis mieli huutaa kun ahdistaa niin. Ei kukaan jaksa semmosta kamalaa ärjyntää ja karjuntaa illalla. Tuun hulluks näitten kaa.

Fyssarilla ollaan mietitty mulle liikuntasuunnitelmaa. Liikunta on nyt vähän kyllä jäänyt kun ei ole ollut voimia. Kävin mä tänään hiihtämässä ja koitan välillä raahautua urheilemaan kun tiiän että olo on sitten parempi kun on vähän saanut itteensä liikkeelle. Oon syönyt joka ikinen päivä karkkia tän viikon aikana. Valehtelematta. Joka ikinen päivä. Okei, huomenna aattelin alottaa taas vähän terveellisemmän viikon.

Väsyttää ihan hirveesti. Olo menee aina pahemmaks illalla, mutta en millään haluaisi mennä nukkumaan koska huomenna on luvassa paljon opiskelua. Maanantaina on äikän koe. Tähän mennessä oon saanut kaikista kirjotelmista tasan kaksi pistettä niin ei paljoa naurata kun parin päivän aikana pitäis lukea 500 sivuinen äikän kirja läpi ja tsempata vähän että pääsisin kokeesta läpi.

Anteeks ärsyyntynyt teksti, mutta oon vaan niin kamalan väsynyt ja stressaantunut.

3 kommenttia:

  1. Sun pitää syödä kunnon ruokaa energiavajaus. Et syö enemmän.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täh :D en usko että johtuu siitä, oon syönyt kun hevonen viimeaikoina xD no ei vaa mut paljon ainaski :D eli tuskinpa johtuu siitä

      Poista
    2. Niin siis toki mä herkkujen lisäks oon kunnon terveellistä ruokaa syönyt :)

      Poista