tiistai 12. tammikuuta 2016

Sain fysioterapeuttiajan tälle päivälle, en ois kyllä kestänyt yhtään kauempaa selkäkipujen kanssa. Fyssari totesi että mun selän välilevy on repeytynyt, joten nyt sitten en saa kyykistyä yhtään, mun pitää venytellä kaheksan kertaa päivässä, nukkua joittenkin pyyhkeitten päällä, syödä kipulääkkeitä pari päivää ja oon liikunnakiellossa kaks viikkoa...No, ehkä mä saan sitten noilla keinoin ton mun selän kuntoon.

Tänään mä heräsin kaheksalta aamulla. Haluaisin siirtää unirytmin niin että heräisin joka päivä aikasin, mut eipä onnistu koska on lääkkeet jotka väsyttää ihan älyttömästi. Mä haluaisin elää ilman lääkkeitä, mutta en tiiä onko se koskaan mahdollista.

Meen kohta nukkumaan, tällä kertaa oli tällanen arkisempi postaus. Ihana kun huomenna alkaa koulu vasta puol 1 niin saa nukkua pitkään.


2 kommenttia:

  1. Tsemppiä selän kanssa, toivottavasti paranee pian ja pystyt taas elämään sen kanssa paremmin ♥ Tsemppiä kaiken muunkin kanssa, mutta älä edes harkitse lääkkeiden lopettamista, jooko? :O

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä, kiitos <3 joo en tietenkään :) mä lopetan sitten jos joskus saan lääkäriltä luvan!

      Poista