maanantai 11. tammikuuta 2016

Toiset päivät toimii huonommin

Mä menin tänään taas koulun salille. Selkä ei oo ollut viikkoon kipeä, joten aattelin uskaltaa taas treenata. Jossakin vaiheessa menin sitten roikkumaan ja selkä taas naksahti ja lysähdin maahan kun sattu niin paljon. En pystynyt pitkiin aikoihin liikkumaan. Lopulta mun oli pakko lähteä koska mun piti ehtiä kuntoutuspaikkaan. Kivusta irvistäen selvisin perille, ja siellä mut käskettiin menemään lääkärille.

Matkalla kotiin alkoi kahta kauheemmat kivut enkä pystynyt kävelemään kotiin asti. Soitin kumppanille ja se lupas tulla auttamaan. Kotona makasin vaan sängyllä ja itkin kun sattu niin paljon. Ensiapuun ne ei mua ois ottanut kuitenkaan, joten päätin ottaa kunnon annoksen kipulääkettä, jotta pystyn tekemään normaalit askareet. Auttoi se lääke ihan vähän, mutta huomenna soitan kyllä terveyskeskukseen....En tiiä yhtään miten pystyn nukkumaan tän yön.

Lisäks kävin hakemassa lääkkeitä kun mulla on ne vaan huomiselle aamulle. Toisesta apteekista ne lääkkeet oli loppu, joten menin toiseen. Siellä taas sain kuulla ilouutisen että lääkkeiden omavastuut on muuttunut. Mä joudun maksamaan 50 euroa ennenkun mun lääkkeet alkaa taas maksamaan sen pari euroa. Ja tänään jouduin maksamaan KOLMEKYMMENTÄ KAKSI euroa muutamasta lääkepaketista eikä nekään riitä kun ehkä kuukaudeks. Ennen oon maksanut kolme euroa niistä kaikista. Ärsytti ihan sairaasti. Meni ihan tajuttomasti rahaa apteekkiin ja piti myös maksaa ruokaostoksetkin sekä kävellä kotiin kipeen selän kanssa.

Tänää on ollu ärsyttävä päivä. Huomenna missaan koulunkin ja jään jälkeen. En pysty kävelemään tai istumaan kunnolla, joten jätän suosiolla huomisen päivän väliin.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti