tiistai 19. tammikuuta 2016

Viikko on ollut taas kiireinen. Koulutöitä toisensa perään ja järkyttävä stressi ylppäreistä. Hommia kasaantuu ja stressi vaan lisääntyy sitä mukaan. Koitan samalla pitää vapaa-aikaa mutta ei vaan aika riitä. Nytkin tulin pikasesti koneelle kun oon lukenut koko päivän. Mut eipä päähän jää mitään stressaantuneena ja sitten kun pidän vapaata niin stressaan sillonkin että ehinkö tehdä hommat. Eli stressittömiä päiviä on harvassa.

Lisäks tulee jatkuvasti poissaolokohtauksia. Ihankun en ois siinä tilanteessa ollenkaan, ihankun mun ympärillä pyöris vaan filmi. Mä katoan tästä maailmasta hetkeks. Tänäänkin tullut varmaan seittemän tollasta. Yritäpä siinä sitten samalla tehdä kouluhommia kun et edes tunne ootko elossa vai et.

Tänään mä oon ollut aivan älyttömän väsynyt. Oli kaheksaan meno ja aamutunnit meni jees mutta tokat tunnit olin silmät kiinni kun väsytti niin paljon. En pystynyt keskittymään yhtään opiskeluun. Tää on tämmöstä väsymystä joka ei lähde nukkumalla pois. En tiiä miten saisin lepoa ja itteni virkeäks.

2 kommenttia:

  1. Suuret tsempit, kyllä se stressi siitä helpottaa, vaikka ymmärrän hyvin että ylppärit on tosi iso ja samalla tosi stressaava asia. ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! <3 toivon kanssa että jossakin vaiheessa tää helpottaa!

      Poista