maanantai 8. helmikuuta 2016

Tänään oli opo-palaveri. Se meni mahtavasti. Saan suorittaa ens jakson kevennettynä ja keskittyä vaan ylppäreihin. Aika kuulemma riittää tosi hyvin koulun suorittamiseen. Siellä oli myös kuntoutuspaikan työntekijä. Me avattiin myös mun taustoja opolle. Kuntoutuspaikan työntekijä sano yhessä vaiheessa "niin, Maria siis on ollut sairaalassa psykoosin takia." Mun sydämestä otti kun kuulin ton. Tuntu niin pahalta. Psykoosi ja minä, en millään haluaisi yhdistää niitä. Psykoosi sananakin on niin kamala. Tulee siitä mieleen kaikkea mustaa, ahdistavaa, pelottavaa.

Mut tänään on ollut kyllä tosi hyvä päivä. Kävin leikkaamassa hiukset lyhyiks ja oon tosi tyytyväinen niihin. Tää jakso on kohta ohi koulussa ja sitten helpottaa kun ei tarvii mennä kouluun ollenkaan kun teen kurssin itsenäisesti. Olin myös tyytyväinen (niin kummalta kun se kuulostaakin) että kaupassa sovittaessani housuja vanha koko ei enää mahtunutkaan päälle. Painon nousu pelottaa, mutta en jaksais olla näin laiha enää. Tai ei se painon nousu niinkään ahdistaa vaan kehonkuvan muuttuminen. Mutta tää kertoo että oon menossa parempaan suuntaan. Kohti normaalipainoa.

4 kommenttia:

  1. Jes hienoa! Muakin houkuttais vähän käydä napsasemassa hiusten pituutta pois, mutta en taida uskaltaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin vähän aluks mietin että uskallanko leikata, mutta onneks leikkasin :D

      Poista