tiistai 22. maaliskuuta 2016

Mulla on ollut uuteen asuntoon muuton jälkeen tullut päähän ajatus että mua kuunnellaan salaa. Tiedostan itsekin jollain tasolla että se on ihan älytön ajatus, mutta silti uskon siihen. Koitan etsiä sitä kuuntelulaitetta ja jos näen jotain tavallisesta poikkeavaa täällä, ajattelen heti että nyt mä löysin sen. Oon epäillyt kaikkea kukkakimpusta roskiin. Aion puhua siitä ens kerralla kuntoutuksessa sitten parin viikon päästä, koska se ajatus piinaa mun päässä.

No, muuten on mennyt ihan jees. Loppukiri ylioppilaskirjotuksiin. Tällä viikolla on vaikka mitä kivaa tiedossa mutta saa nähdä miten pystyn nauttimaan kun hirveä jännitys päällä. Oon valvonut jo monta yötä kun en saa nukuttua stressin takia. Onneks pitää kestää enää viikko. Sitten kyllä palkitsen itteni jotenkin kun tää on ollut yks elämäni stressaavimmista kokemuksista.

2 kommenttia: