tiistai 1. maaliskuuta 2016

Muutto on nyt ohi ja oon asettunut taloks uuteen asuntoon. Eka yö oli pelottava kun en oo tottunut tällaseen hiljaisuuteen. Toinen yö oli sitäkin pahempi kun en saanut äänien takia nukuttua. Ihmettelin miksi joku vasaroi kello 3 yöllä mutta sitten tajusin että se kuuluukin mun päästä. Pelkäsin ihan älyttömästi niitä ääniä. 

Mä oon oottanut jo ikuisuuden asumistukipäätöksiä, muttei niistä oo vieläkään kuulunut mitään. Pelottaa etten saa mitään tukia. Nyt kun tulee lisää maksettavaa niin pelottaa jos ei rahat riitäkään.

Ylppäritkin on ihan kohta. Pelottaa. Pahin mitä voi tehdä, on siirtää myöhempään töiden tekemistä, eli oon vaan ottanut itteä niskasta kiinni ja alkanut lukea. Kyllä tää sitten kuukauden päästä helpottaa. Sitä oon koittanut ajatella jos en jaksa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti